Boring Friday

Jösses. Klockan är halv fyra snart och här sitter vi och jobbar med läxor. EN FREDAG! Vad är fel här? Hm. Nåja. Snart klar, vilket är bra.
Medan de andra jobbar med sina vardagsrumsskisser, så skriver jag på en uppsatts.
Under tiden sitter Pilvi och dödar svenska svin och jag kommer få bråka med Marina om fönsterplatsen som ingen vill ha i sovrummet. Vi sover såklart hemma hos Cristina ute i skogen, där dom i gästrummet inte har orkat sätta upp några persienner än. Well, Jag funderar på att leta upp någon slags ögonbindelsak. Solen lär väl sticka i ögonen om tre timmar. Just nu känner jag att det inte är så härligt med en sol som går upp tidigt. Tja, jag ska försöka sova om en halvtimme, det lär väl ge mig åtmindstånde några timmars sömn innan soluppgång?
God natt. Hoppas att ni hade en mycket roligare och bättre fredag än vad jag hade.
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0