Baltimore day one

Sitter pa en dum weekendklass igen. Men imorgon klockan fem so har jag alla mina credits. Da ska vi kora hem och jag behover aldrig mera ta nagra tattiga kurser om egentligen ingenting intressant.
Aja, imorgon kvall kommer aven forsta uppdateringen upp fran New Orleans :) Jag har inte min dator just nu, sa har inte laggt upp alla bilder an :)
Men ha det bra och glom inte att stall om klockan inatt! De paminde nyss oss, vilket betyder att vi alla kommer att fa en timmes mindre somn... Yes, precis vad jag behover!
Nej, snart ska vi tjejer dra till baren och dricka lite gott vin. Sa harligt att antligen vara 21! :D
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du hade en trevlig kväll. Kram på dig

2011-03-13 @ 16:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0