At Harvard University

Haha fattar inte att jag har släpat med mig datorn, men rätt skönt faktiskt att vi bara kan ta små pauser och logga in på våra datorer. Just nu så sitter vi på Harvard University och käkar pizza. Funderade på att köpa en sådan munktröja som det står Harvard på, men då den kostar 40 dollar och jag försöker att hålla i pengarna för Miami på onsdag, så köpte jag ett av dessa samlarglas istället för 5 dollar. Ni som har missat det så samlar jag på höga snappsglas från varje stad jag besöker, oftast Hard Rock Cafe glasen, men har de inte Hard Rock så får det gå ändå :)
Vad jag ska göra med dessa glas vet jag inte, men jag har ett skåp, det är fyrkantigt och har glasdörrar och har två glasplattor där man ställer sakerna på. Inte så stort, men jag tänkte att jag kan ju sätta in glasen där :) Lite minnan sådär liksom. Och så under en snygg bokhylla, en sådan som man har flera olika fack i så att man kan ha mer än bara böcker :)
Aja, fundera på inredning i något rum eller lägenhet kan jag väl göra en annan dag! Nu ska vi förmodligen vidare.
Harvard är fint btw, gamla byggnader och rätt stort. Vad var det? 1600 elever som tar examen varje år. Tyvär får vi inte gå in i byggnaderna och det är liiite varmare än imorse nu när solen är framme. Men svinkallt är det ändå! Och för tillfället så känner jag inte av den sömnlösa natten så mycket, men det kommer väl. Klockan är ju bara halv två, och förmodligen håller kylan mig vaken! 

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0