Värme!

Det är lite av en värmebölja här i Virginia. Jag fattar inte! När jag lämnade så var det kallt och regningt, åker mot soliga och varma Florida, sedan beger jag mig mot California, som jag tror kommer vara väldigt varmt, men neeej då! SVIN kallt vart det allt! Var inte många dagar som man gick i shorts där inte. Okey, kanske inte svinkallt, men på kvällen fick man allt ha tjocktröja och några längre jeans hade jag inte, bara ett par som var under knäna och som ser jätte fula ut om man rullar ner dem till fötterna.
Nu är jag hemma i Virginia och varje dag är det över 40 grader varmt och kvavt som tusan! Jag vägrar att lämna huset innan Ashley kommer hem från skolan så att vi kan gå till poolen. Nu hoppas jag bara att Sverige inte är allt för kallt när jag kommer hem, men ack... Jag kommer nog ihåg Sveriges kalla väder och regniga sommrar. Juni har börjat och det dröjer nog några veckor innan det fina sommarvädret kommre att komma tillbaka!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0