In LA, med liiite bilder

Jag ar tillbaka i LA just  nu. Jag lever och mar bra och allting har varit jatte roligt! Jag har fatt se fantastiska delar av vestkusten och San Francisco var en jatte mysig och trevlig stad. Alkatraz var hur haftigt som helst! Men som jag hela tiden kallade det, Askaban.. xP haha! Lite for mycket Harry Potter dar kanske? Hehe.
Men i alla fall. Nu har jag 8 dagar kvar i Staterna, 9 dagar tills jag kommer hem. Jag vet inte vem som ar mest exalterad! Jag, eller mina foraldrar eller mina kompisar. Jag ser fram emot att komma hem, men samtidigt sa kommer jag nog att vantrivad en del i borjan. Kultur chocken kommer inte nar man aker till USA, utan nar man kommer hem, har jag hort. Naja, jag far val ta och anpassa mig sa gott jag kan!

Jag har nu tagit 2600 bilder. Har har ni nagra.

Jag har hikat Grand Canyon



Gatt igenom Redwoods trad


Vandrat upp mot vackra fall i Yosemite


Utforskat San Fran


Simmat i the Colorado river


Varit i staden som filmen bilar ar baserad pa


Varit i en av varldens hetaste oknar, och det regnade och haglade... Whats the odds?


och mycket, mycket mer... :)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0