Time to go home

Idag flyger jag hem! Och jag är långt från färdigpackad och färdig städad i rummet! Aja, det går väl snabbt att lösa nu under förmiddagen ;)
Igårkväll sa jag även hejdå till nästan alla kompisar. Några ska jag möta för frukost klockan nio idag, sen har jag sagt goodbye till alla.
Vi var även ute på middag igår, Japane stekhuset där de lagar maten på bordet framför en! Det var gott. De fick även fotoboken som jag hade gjort til dem, de började gråta, och sen fick jag ett fint Pandora halsband, det var riktigt fint det med!
Nej, nu ska jag upp och duscha och packa klart... Åker ju om 8 timmar till flygplatsen!
Och jag uppdaterar mer om resemånaden senare, det har varit lite mycket just nu!

Killarna tyckte att jag hade varit här så länge, och att jag var en av de första au pairerna som de träffade förra året, som är kvar, så jag fick en fin ritning av Anton, som säger att jag hör till både Season 1 och 2... haha!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0