Snart rest klart!

Just nu sitter jag pa ett hostel i San Francisco. Efter nattens iskalla och somnlosa upplevelse ser jag verkligen fram emot att fa sova i en riktig sang igen!
Vi overlevde bjornlandet btw, och vi sag till och med hela TVA bjornar! Vi hade en snobolls fight uppe i de hoga bergen, vandrade upp mot hoga vattenfall och blev genomblota, men eftersom det var stekande varmt nere i dalen sa var det bara underbart skont! Jag har gatt igenom ett gigantiskt trad och jag har Ah! Yosemite, vackraste stallet jag varit pa! Nu kan jag inte bestamma mig for om jag gillar Grand Canyon bast, eller Yosemite! Men eftersom det ar tva helt olika naturplatser sa far de kanske ga jamt ut?
Imorgon ska vi till Alkatrask, eller som jag jamt sager; Azkaban...
Jag kom aven pa att idag har jag tva veckor kvar i USA! Eller nej, jag har tva veckor kvar tills jag kommer hem! Gah! Galet!
Men nej, nu ar jag ute och reser och ska inte tanka pa det.
Jag umgas i alla fall med tre jatte trevliga engelska tjejer och vi har sjukt kul tillsammans! Nu vill jag verkligen aka och halsa pa dem! :D Haha!
Aja, sitter pa en allman dator och kan inte ladda upp bilder nu heller. Men de kommer, de kommer ;)

Ha det bra alla! Imorgon, utforska San Fran,  torsdag och fredag ner mot Santa Barbara och Lordag tillbaka i LA. Jag flyger hem till VA nasta mandag och kommer hem sent, sa tisdag borjar full uppdatering for mina veckor. Kan i alla fall saga en sak, jag har javligt glad att jag valde att gora denna turen! Att bara se stader hade varit super trakigt! For i slutandan, alla amerikanska stader ser lika dana ut... Inte riktigt, men det ar underbart att se dessa landskap med!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: mamma

ja vilken resa du gjort och nu menar jag inte bara denna sista. Men efter jag pratat med dig i morse och du berättade om björnarna och lite annat du varit med om de sista veckorna så förstår jag och är glad för du inte bara valt fest och stadsturer enbart. Att få se naturen och annat också måste vara häftigt. wow! :)

kram ...... snart ses vi :)

2011-06-01 @ 22:56:28
Postat av: Sofia

Då tycker jag att vi försöker träffas på tisdag, onsdag eller torsdag?!! :D

2011-06-02 @ 16:15:12
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0