Lite svenskar i Sverige

"Hej jag heter Rebecca. Ni får ursäkta mig, men jag brukar inte vara såhär tjock!"

Ikväll så har jag träffat Sofia för sista gången! Sista gången i USA i alla fall. Imorgon åker hon till New York och sen ses vi inte på ett bra tag. Om 5 veckor kommer hon tillbaka till Sverige dock! 10 minuter från där jag bor, hur knasigt är inte det liksom!? Can´t wait!
Vi kom bland annat på att det kommer vara jätte konstigt att vara i Sverige. Vi kommer ju inte kunna sitta och snacka skit om andra som vi gör just nu. En gång satt vi utanför Cheescake factory och två super tjocka damer kommer ut. Ni som har ätit där vet portions storleken på mat och efterrätt! Så vi satt väl och skojade lite om det, om dom, what ever! I Sverige kommer vi nog att få en och annan smäll på käften eller konstig blick, med tanke på hur konstiga samtalsämnen vi kan komma på ibland! Tro nu inte att vi sitter och konstant snackar skit om folk, för det gör vi absolut inte! Bara i extrem fall! Men oftast har vi väldigt konstiga samtalsämnen på G...

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att du tog snyggaste bilden någonsin på mig! ;) Jag till och med avtaggade mig från den på facebook. ;)

Men jag kommer sakna dig!!! Jag får överleva i 5 veckor, sen ses vi igen.

2011-06-10 @ 16:05:30
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0