Jobbar

Nu har jag börjat jobba! Eller jag började ju egentligen igår, men jag var så trött när jag kom hem halv fem, så jag slocknade på soffan!
Idag ska jag jobba två till tio. Härligt! Lite sovmorgon innan, förrutom att jag fick gå dit imorse för att göra ett deligeringsprov klockan nio. Det gick jätte bra! Hade bara ett fel!
Imorgon ska jag gå sista dagen bredvidgång, och eftersom jag jobbar typ en kväll på hela sommaren, så antar jag att jag borde välja en dagstur, då jag fick välja själv!
Nej, dax att duscha och börja göra sig iordning!
Uppdaterar lite mer om USA resan senare, har fullt upp hela tiden och jag har fortfarande inte packat upp mina väskor helt och hållet! Jag fick i alla fall min låda med skor igår. Suckar fortfarande över att jag lämnade så mycket kläder som jag gjorde! Hade kunnat ta med mer hem tycker jag!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0