Hos pappa

Sitter hemma hos pappa på Yasmins rum. Mitt rum försvann ju här, så jag fick allt sova hos Yass i natt! Aja, det gick bra. Förutom hennes extrema hosta, som jag hoppas att jag slipper, så sov jag gott. Visserligen låg vi och glodde på tv till fyra på morgonen, då fåglarna började kvittra och solen började att gå upp.
Ute regnar det. Typiskt svenskt sommar väder! Får en att tänka tillbaka till förra sommaren, då man satt vid poolen varje dag och stektes ihjäl och man var bruuun hela sommaren! En lite tan hade inte suttit fel, fast jag ska väl inte klaga ;)
Imorgon börjar jag att jobba! Funderar lite hur jag ska anpassa mig till ett normalt jobb igen, men det får gå! Har ju ingen Jetlag längra ;)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0