Dag 1

Nu tänker jag äntligen att uppdatera om vad som har hänt under min resemånad! Woho!!!
Jag vet inte vilket som är mest spännande, att få lite bilder från Miami och Key West, eller min Västkust resa, så jag tänkte att jag tar det från dag ett och utvecklar det frammåt.
Så vad hände då den 14 maj, lördag morgon? Jo, jag, Marina och Sarah tog en tunnelbane resa på nästan 2 timmar upp mot Maryland, där vi sedan hoppade på en shuttle bus smo tog oss ut mot Baltimore airport. Varför detta besvär? Jo, vi sparade nämligen 150 dollar på att flyga från Baltimore istället från DC.
I Miami åker vi till samma hostel som förrut, Jass hostlet på South Beach, där vi träffar Cristina och Lucia, som kom dagen innan. Sarah, Cristina och Lucia har tagit en veckas semester för att joina oss nere i Florida, för er som inte visste det.
Vad gjorde vi då denna första dag? Jo, stranden såklart! Och  på kvällen gick vi ut till en nattklubb, hittar en bar med gratis drinkar fram till midnatt, vilket är om 20 minuter, så det hela resulterar i ett alkohol marathon, och halv ett snurrar det rejält i skallen! Lucia är riktigt full, så vi tar en enorm omväg tillbaka till hostlet, i fel riktning, och möter en kille med en hund. Jag minns inte denna delen, vad jag minns är att vi står framför hans trappa och tigger om att få låna hans toalett, sen sitter jag och Cristina i hans rum,  inehållandes en stripstågn oc en byrå fylls med Victoria seccrets underkläder, plus två bilder på hans porrstjärne liknande flickvän.
Efter det oändligt långa toabesöket så ger han oss två gigantiska vodka flaskor och vi hittar vägen tillbaka till vårat hostel och somnar gott i vårat 12 manna dorm room!

I avsaknar av bilder och i väntan på Marinas minneskort, då min kamera spenderade mesta delen av kvällen i väskan, så får ni nöja er med dessa bilder sålänge.






Här har ni byron med alla underkläder, bilderna på hans tjej och stripstången! Haha!


Och Cristina med en av de gigantiska vodkaflaskorna som vi fick.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0