What is life without spending money?

Nu var det såhär att jag orkade inte sitta hemma hela dagen, så jag och Sarah drog iväg till malet för att shoppa lite etc. Jag köpte en ny topp till mig själv, en födelsedags present till Sofia och sen köpta jag en kajalpenna åt Cristina, eftersom hon frågade om jag kunde köpa en när jag ändå var i malet :) Den är givetvis från Mac, och jag blev så sugen på att köpa lite smink åt mig själv, men jag ska ju hålla i pengarna just nu, så det lät jag bli. Desutom behöver jag inget smink för tillfället.
Sen köpte vi schampo och balsam som ska räcka upp mot 125 tvättar, så... om vi räknat rätt, så ska detta räcka i fyra månader, för mig, eftersom jag tvättar håret i stort sett varje dag. Alltså ska jag inte behöva köpa något mer schampo förrens det är dax att resa! :D Höhö, det tror jag vad jag vill om ;)


Mina saker. Okey, det slank  med en bunte nya strumpor, ett linne och en skjorta tsm med den dära toppen. H&M såklart!


Ser ni! 125 tvättar! Ha! Jag funderar på att köra på någonslags avpricknings lista för hur många gånger jag använder dem ;) (Hint, siffran i det gula fältet anger tävttarna) Den lilla flaskan är bara en hårinpackning.


Cristinas kajal. Bara för att MAC är så bra!


Sofias present består av en svart påse som det står Music = life på och fyra pins ;) Om Sofia nu läser detta så är inte detta din present!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Pilvi

I have same shampoo.... I bought one almost right away when i came here and I have bought one new one. But i dont wash my hair every day.

2011-01-20 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0