Det går runt

Tid, tid tid... Ge mig mera tid.. Bananana! Bah! Jag får smått sinnesanfall här på typ allting. Jag vet inte, men min motivation har hoppat överbord och flyttat till en öde ö. Grejen är den, att denna öde ö är svår att hitta på min ocean, så jag är hopplöst vilse ute till havs, där jag desperat försöker att finna den. Ön och motivationen alltså.  
Det känns i alla fall roligare att plugga nu, efter träningen och med en del bra musik i öronen.
Och eftersom mitt jobb är så väldans jobbigt, att Ashleys pappa tar med henne ut på shopping i två timmar, så får jag lite egentid för mig och mina studier. Återstår bara att hitta den där jäkla ön där min motivation sitter och häckar! Nej, ska man ta och klistra fast boken framför ansiktet kanske?




//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0