Måndag trött

Så kom vi tillslut hem från weekendklassen igår, lagom trötta. Randy fixade lite mat åt mig, för jag såg så trött ut. Men inte konstigt, när man först sovit 4 timmar, gått upp 5, kört i en och en halv timme upp mot Baltimore, haft klass från 9 till halv åtta, inklusive 2 timmars fäktning, gått och lagt sig vid 11 och sovit dåligt hela natten, sen klassrummet från 9 till halv fem dagen efter. Och så köre jag ju hem igen. Puh, nejtack, nästa gång kör vi upp på fredagen.
När vi hade släppt av Carin så stannade vi till hos Pilvi, och hälsade på hennes söta hundvalp! Gud vad söt den var! En collie. Jag lämnade kameran i bilen, men jag kommer nog att hälsa på snart igen och ta lite bilder :)
Jag fick även två glas vin när till min mat, vilket gjorde att jag var redo för sängen, men Natalina och Marina kom över, för vi skulle boka våra flygbiljetter. Men tydligen kunde inte Natalina boka än, eftersom hon ska till Chicago, men hennes kompis visste inte om den vecka gick, pga hans studier. Men hon ringer idag, så då vet vi! :D Jag längtar så! Miami, Key west, Californien, Nevada och Arizona! Yey!







//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0