Weekendklass

Hejsan allihopa! Just nu så sitter vi i en dator sal här pa campus :) Dagen har varit lååång, med massor av designer klasser, så som hur man mixar färger, hur man ska planera att möbelera ett rum etc. Det bästa med denna klassen är ju att jag har funderat över att bli en arkitekt. Så nu får jag ju prova på lite hur de tkan vara. Imorgon så har vi en fotoklass och lite klasser om amerikanska historia och kultur, så designerkursen är klar för denna gången. Men den 12 och 13 Mars ska vi tillbaka för en andra helg, då vi ska ha gjort en läxa etc. Men det ska bli kul! Vi funderar även på att dra hit på fredagkvällen, eftersom jag gick upp fem i morse och lämnade huset klockan 6 för att komma upp hit i tid. Nejtack, nästa gång vill vi sova och vara pigga, idag har vi varit aaaaldeled för trötta!
Dessutom så har vi haft en 2 timmars lektion i Fäktning :) Det var roligt! Well, jag fick några blåmärken och ett större sår, men det är ingen fara.

Btw, räkna alla åäö i texten... Dessa har jag suttit och klickat in separat, eftersom jag har ett engelska tangentbord och inte min egna dator xP Haha! Drygt...

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0