Konsert

Jag känner mig smått i extas right now! :P Cristina ringde mig nämligen och frågade om jag ville gå på en konsert i februari! Självklart ville jag det, eftersom detta är en av mina stora favoriter! Nu funderar jag på om jag ska vara en såndär som håller det hemligt in i det sista, eller om jag ska berätta det... Nä, det är roligare att inte berätta, men ni ska få gissa ;) Dessutom är inte biljetterna bokade ännu, så jag ska ju kanske inte ropa hej än. Vi tar väl de billigaste och sämsta platserna långt bak för 40 dollar, men det lär det vara värt.
Okey jag ska låte er gissa :P Det är en rockkonsert!

'Cause a bottle of vodka
is still lodged in my head
And some blond gave me nightmares
I think that she's still in my bed
As I dream about movies
they won't make of me when I'm dead



Sådär. Mer uppenbart kan det väl inte vara? Så, vilka av rockhistoriens legender är det som jag ska se?
Nej, nu ska jag ta en runaway mot duschen! ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Natta

sjukt fin blogg!

2011-01-19 @ 13:37:55
URL: http://nattaeriksson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bon Jovi är det ju. Men jag förstår inte kopplingen med bilden. Men aja. ;)

2011-01-19 @ 16:13:32
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Malle

Bed of roses :D fan va nice konsert att gå på!

2011-01-19 @ 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0