Skryer? Ja men självklart!

Jag har en kompis som frågade mig för en dag sedan om jag skulle skryta mycket om USA när jag kom hem... Eh? Nej det kommer jag väl inte att göra? Självklart så kommer jag väl att berätta en massa och visa ett ton av bilder, men vem hade inte gjort det lixom? Eller är det att skryta? "Oh, när jag var i USA så var jag i New York 5 gånger! Jag var även i Chicago, som var hur mysigt som helst. Sen tog jag mig en tur till Florida, Miami och Bahamas... Här! Mina scrapbookingalbum!" Visar och berättar genom hela boken vad vi gjorde etc.
  Helt ärligt så tror jag att alla som åker iväg gör så. Det räcker att man åker till Spanien i en vecka, så har man bilder och historier att berätta. Så...  Vad ni än gör här i livet, bry er inte om alla de avundsjuka människor som inte vill höra på era livshistorier, för anledningen till att de reagerar så är förmodligen för att de är besvikna på sig själva som aldrig gjorde något.
Självklart tycker jag det är jobbigt när ett gäng kompisar gjorde något jag inte kunde hänga med på, men jag vill ändå höra och låter dem berätta. Det är ju inte deras fel att jag inte kunde åka? 
Ta inte dagen som den kommer... Planera om du vill få något gjort här i livet! Hade jag bara lalat omkring, hade jag aldrig kommit iväg till USA kan ni tro! :) Vill man något, så ta tag och fixa det och nå ditt mål! We´re ain´t young forever! ;)

 

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Pappa

Man vill ju gärna berätta om resor man gjort. Varje resa är en historia,,,,ett minne...:)

Fast o andra sidan så bara skryt på,,,,kan man bara reta nån så är det skoj tycker jag...;)

2011-01-12 @ 22:11:46
Postat av: Pappa

Man vill ju gärna berätta om resor man gjort. Varje resa är en historia,,,,ett minne...:)

Fast o andra sidan så bara skryt på,,,,kan man bara reta nån så är det skoj tycker jag...;)

2011-01-12 @ 22:14:07
Postat av: Sofia

Men vafan, jag kommer skryta om USA när jag kommer hem. Jag kommer skryta om hur modig jag var som åkte iväg helt ensam till USA. Jag kommer skryta om mina resor och mina upplevelser. Så det så. ;)

2011-01-13 @ 02:38:19
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag kommer vilja höra jätte mycket och se massa bilder :D

Himla kul och höra , även om ja läser de mesta på din blogg , men där skriver du nog inte allt endå;)

2011-01-13 @ 15:20:18
URL: http://www.linabegood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0