Scrapbook

Jag skrev precis en jätte tråkig text. Men jag antar att det blir så när det inte händer så mycket? Så istället för att skriva en tråkig text om hur tråkigt jag har det just nu, så tänkte jag visa er lite bilder från min scrapbook! Det är bara tre sidor kvar (6, eftersom sidorna är plastfickor där man stoppar ner sidorna i).
Jag är så glad och det är så roligt :) Så nu har jag två fylllda album. Och jag tror att jag kommer att klara av min plan, på att inte göra fler än 4 stycken!

Detta är kanske roligare för mig, men här är lite sidor från min scrapbook :)












//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Carin Eklund

Riktigt fint, vill gärna tjuvkika lite närmare nångång dock så jag kan fatta hur man gör ;) ^^

2011-01-12 @ 04:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0