Ungar...

Det är lite jobbigt att sitta och plugga samtidigt som det är en unge som hela tiden kräver uppmärksamhet. Nu vill jag baka, nu vill jag till affären och slösa pengar på saker som jag inte behöver, bara för att de lämnade pengar imorse etc etc. Nej, jag tänker inte köra till affären bara för att du vill och vi råkade få lite pengar lämnade. Lek du med dina kompisar, pengarna var till något roligt, som bio etc. Jag tänker i alla fall plugga. Sen kan hon gnälla hur mycket hon vill! Jag har inte tid med snödag så därför tänker inte jag vara någon rolig au pair idag, mer än att se till så att huset ser bra ut och att Ashley inte svälter. Roa sig kan hon göra själv minsan! Man kan inte få allt här i världen, det borde hon lära sig någon gång.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0