Tjejkväll

Just nu har jag ont i min rygg! Jag har nämligen suttit i en konstig vinkel hela kvällen på min säng, och snackat en massa roligheter med Sofia och Sara, som kom över :)
Fan, var ju evigheter sen jag träffade Sofia sist! Och vi hade nog kunnat sitta och snackat i flera timmar till, om det inte blivit så sent. Jag tror att mina kompisar måste dra vid elva, men halv tolv sa Sofia att hon måste köra hem, pga hennes cerfew. :) Men vi lovade varandra att det inte ska ta så lång tid tills nästa gång! Dessutom, hon fyller 21 nästa lördag, och det är knappt en och en halv månad tills jag är 21! Happyface på det!
Inte för att jag beklagar mig så mycket, eftersom de senste helgerna har varit aningen bar och klubb fria... Men Sofia berättade om någon klubb som jag blev rätt sugen på!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur det. Du behöver spara pengar till sista månadens resor.

2011-01-14 @ 09:19:44
Postat av: Maja

hah skön bild:P

2011-01-14 @ 09:42:17
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0