Tidsinställt

God dag! Just nu så är jag påväg upp mot en helgkurs i Baltimore. Helt ärligt så hade jag ingen aning om vad det var jag anmälde mig till, förrens allting var betalat och klart. Då frågade jag min hostmamma vad det var, interior design. Inrednings design. Jaha. Så nu ska jag förmodligen lära mig hur man matchar färger på väggen med en soffa och liknande. Men det ska nog bli roligt! Och det är en tvåhelgers kurs, så den 12 och 13 mars ska vi upp igen. Efter det så har vi våra 6 credits, som man måste ha för att fullfölja au pairprogrammet, det är nämligen en överrenskommelse i visumet, som säger att vi ska ha X antal credits (aka högskolepoäng) för att få komma hit. Eftersom visumet inte är ett au pair visum, utan ett speciellt student visum.
Vi som åker är Marina, Cristina och Carin. Dessutom har jag en extra passagerare med mig, men eftersom detta är ett tidsinställt inlägg, så vet jag fortfarande inte hur hon är. Men hon kunde inte ta sig upp dit själv, så jag fick ta henne. Snäll jag är va?
Ha det bra!

 
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0