Surprise surprise

Natalina beklagade sig över sin onda hals och sa åt mig att komma över med en milkshake ikväll. Jag bara näe, varför ska jag göra det? Och så höll vi på lite skojsigt på sms. Men sen när jag tänkte efter... Jag hade sjukt tråkigt, klockan var bara åtta och den jäkla Hermods skolsida var nere, så jag kunde ändå inte plugga.
Så jag ringde Sarah och frågade vad hon hade för sig, sen körde vi till Arbys och köptre tre milkshakes och körde hem till Natalina. Sarah ringde upp henne:
"Hey Natalina! I heard that theres some creepy mainiacs outside your house, you should go and look".
Natalina: "Häh? What?"
Sarah: "Just look outside your front door!"

Natalina hade ju inte snackat ngt med Sarah, och Sarah har ingen bil för tillfället, på lagning... Så hur kunde Sarah vara utanför Natalinas hus? ;)
Så där stod vi och gömde oss bakom ett minimaliskt träd när Natalina öppnade dörren, sen hoppade vi fram och skrek: "MILKSHAKES delivery!!" Och gissa om hon blev överraskad och skrattade! Haha! Finns det något bättre än att vara en bra kompis som kommer med lite överraskningar då och då? Milkshaken var iaf uppskattad och vi satt hemma hos henne en timme, sen lät vi henne sova :) Hon bjöd in oss, så tro inte att vi våldgästade henne på något vis alls!



Sarah och Natalina en kväll på kareokebaren
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0