Snödag

Det hade snöat inatt, så skolorna var stängda.



Jag kommer ihåg när jag vandra till skolan och bussen i halv snöstorm, åkte till skolan och det låg drivor med snö. Inte stängde dom skolorna för det! Var det snöstorm som pågick hela dagen, visst. Men var vägarna rensade från snö så gick bussen ändå. Jag fick minnsan ingen snödag så ofta under min skoltid!
Men å andra sidan... Hade de stängt skolorna i Skåne för den här enorma mängden med snö, så hade vi ju suttit inne hela vintrarna ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det inte mer idag? Och dom har stängt? Oj. Då skulle dom sett hur här såg ut innan jul. Nu börjar den försvinna. Ser gräset igen på vissa ställen.

2011-01-18 @ 15:29:03
Postat av: Anonym

Snö....??????

2011-01-18 @ 22:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0