Slö fredag

Iag fick jag minsan köra och hämta upp Ashley syster vid halv fyra tiden. Hon ska spendera helgen här. Och imorgon kväll kommer jag att jobba, förmodligen, så då funderar jag lite på vad man kan hitta på med. Ash syster, Lissie, är 15, så hon är ju rätt rolig att umgås med. Lite äldre, mycket mognare och snällare än Ash.
Efter jobbet blev det dax för en scrapbooking fredag hos Marina. Pilvi, Sarah, Elisa och Pilvi joinade. Men de satt mest och snackade och tittade på. Mycket blev sagt och mycket skratt. Härligt!
Imorgon ska jag dock upp vid 8, och följa med Natalina när hon ska göra sitt körtest, sen ska vi alla mötas för frukost :)
God natt!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0