Sick

Nu är jag sjuk igen... Nej jag skojade bara! Denna gången är det inte jag som är sjuk, utan Ashley. Hon har kräkts hela natten, så hon fick stanna hemma idag. Usch! Hoppas inte att jag får det! Jag hatar att spy! Att spy en gång för att man ätit något konstigt eller druckit lite för mycket, det är en sak. Men att ha maginfluensan... då mår man ju konstant illa och bara kräks! Usch, nej tack! Sist jag hade maginfluensan var förra sommaren, när jag skulle upp på en visit till Amerikanska ambassaden i Stockholm. Då var det minnsan jag som låg och kräktes hela natten... bläh!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja fy det kommer jag ihåg. Du skulle flyga för första gången och ensam upp till Stockholm. Det var inte roligt att lämna av dig på flyget då. Vad jag tyckte synd om dig då.

Kram

2011-01-10 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0