Shitiiiit!

Nu har jag lite ångest över en sak! Och ni får gärna lägga till en kommentar om vad ni tycker att jag ska göra, fler än mamma då ;) Mamma, du får jätte gärna kommentera du med!
I alla fall. Jag har nu 6 stycken uppdrag kvar i mina kurser. Slutdatumet är den 24, vilket betyder att jag har lite mer än en vecka på mig. Jag kan klara detta, men det innebär lite uppoffringar. Det är en fest imorgon tex. Ska jag gå på den eller skita i den? Valet är mellan att åka dit, bli full och sova bort hela söndagen, åka dit, inte bli full och försöka komma hem någorluna i tid, och förmodligen vara trött på söndag.. Eller! Skita i det, sitta och plugga lördag kväll och söndag? Åh! Det kommer ju fler fester! :(
Och nästa helg ska jag på en helgkurs i Baltimore för några av mina credits som jag måste ta för au pair programmet, så då lär jag knappast ha så mycket tid alls.
Så kom igen, ge mig lite stöd på vad jag ska göra? :P

 
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: S

stanna hemma och plugga :)

det kommer fler fester!

2011-01-14 @ 21:49:28
Postat av: Lina

Bring the party to you :P

Haha , nej!

Men du borde kanske plugga faktiskt :o

2011-01-14 @ 23:19:57
URL: http://www.linabegood.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jag säger som de andra talarna. Stanna hemma och plugga. Det hade jag gjort i alla fall.

2011-01-15 @ 00:06:09
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Pappa

PLUGGA!!! Det kommer så många fler fester,,,, och när man har pluggandet,,,proven bakom sig så blir det roligare att festa,,,,man kan koppla av helt,,,annars så funderar man bara i efterhand att jag skulle HA puggat stället......

2011-01-15 @ 10:27:56
Postat av: Mamma

Ser ut som jag inte behöver kommentera det hela alls. :) Men kan ju inte låta bli. Så klart du ska plugga. Så är du klar sen och slipper ha ågren sprecis som pappa säger. Det är tydligen en helg det gäller så.........

Men du? Var det gott igår?

2011-01-15 @ 12:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0