Party

Igår så bjöd jag hem Marina och Natalina på middag. Jag vet tyvärr inte kocken, utan det var Randy som hade kokat ihop en sång slow cocker, som man sätter på på morgonen och så lagas den hela dagen. Det var kött, potatis och morötter i, mums!
Efteråt så körde vi till Fairfax och till en fest. På vägen stannade vi till vid ett 7eleven för att köpa vatten, och det kändes osm att vi var i ett getto, så vi kom på ett slags teckenspråk för oss, som vi kan ha i olika situationer.
När vi kom till festen så var värden vääääldigt söt! För att inte nämna att han kunde dansa och spelade gitaur i ett band! Perfekt ju! Of course, som alltid, var han inte singel...
Nej, nu ska jag göra mig redo att dra in till DC. Ni får ha det så bra idag, det ska jag försöka ha, utan att frysa halft ihjäl ;)

The Sarahs
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0