Nu sjunger vi i kör

Ikväll så hade Ashley köruppvisning i skolan, eller hur man nu ska kalla det. Så vi åkte dit och lyssnade kören som hon är med i. Något biljettbokande blev det tyvärr inte idag, eftersom 1. Jag kom hem sent, 2. Marina klurade ut att flygpriserna gick ner tills onsdag, så efter midnatt på onsdag går de upp igen, så vi sparar några dollar till på att boka imorgon och 3. Det har varit en massa kludd med mitt kort osv.
Det senste är för övrigt löst, tack vare mamma! Så jag kan boka när som nu, förhoppnigsvis så blir det kanske billigare imorgon? Jag kommer iaf inte att välja en flygplats 1 timme härifrån som Natalina, men hon ska ju till Chicago en vecka, så det är ju lite skillnad där på 700 dollar eller 500! Jag spara visserligen 100 dollar, men 460 för tre flygbiljetter (två cross country) är jävligt billigt! Och allt kludd som det skulle medföra att ta sig fram och tillbaka mellan Baltimore.. Näe, lika bra att vara lite bekväm av sig ;)
Och ni som undrar; Ja vi kommer alla att boka olika flygbiljetter. Första veckan åker Natalina till Chicago. Hon kommer till Miami på måndagen, jag och Marina anländer lördagen innan. Sen hoppas vi att vi kommer på samma flyg till LA på fredagen och sen åker jag och Natalina hem måndagen den 6 juni, och då hon förmodligen flyger till Baltimore och jag DC så blir det olika flyg. Marina kommer försöka att stanna kvar en vecka i LA, jag hade ju bytat en vecka så att jag kunde åka med dem till Miami, och de ville inte ändra så att jag kunde jobba en vecka senare igen. Så, nej jag kommer bara resa i 3 veckor. Men pfft! Jag tycker att jag har varit omkring en hel del lite här och där, så mig gör det ingenting! :D


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0