Min sista månad

Nu har jag fått reda på hur Natalina och Marina planerar sin sista tid i USA. (Jag med såklart, men de slutar någon vecka tidigare än mig)
  Natalina åker en vecka till Chicago. Veckan efter slutar Marina, då dom vill åka till Miami och Key west. Sen veckan efter, då jag slutar, blir det två veckor i Californien. Jag åker en vecka efter Marina, så jag kan egentligen inte åka till Miami, men... de båda håller tummarna och säger åt mig att jag ska fråga, så när jag kom hem igår kväll berättade jag för Randy att jag ville åka en vecka tidigare, så att jag, efter två år, kunde avsluta åren med mina kompisar. Han oroade sig lite över Ashley, att ingen skulle vara där i någon vecka/veckor.
 En gammal au pair kommer tydligen tillbaka i två veckor, men vem ska vara där sen? Jamie vet man liksom aldrig med! Så jag erbjöd mig att jag kunde komma tillbaka en vecka efter Cali och jobba. Han verkad tycka att den idéen lät bättre. Men vi bestämde att vi alla ska sätta oss ner och prata om det imorgon kväll! Så håll nu tummarna! För jag vill veeerkliiiigen resa!
Marina kommer att ha en vecka efter Cali, men vi vet ju inte hur det ser ut med pengar osv, eftersom hon ska till Miami. Så om jag inte får åka en vecka tidigare så blir det bara Cali för mig :( Dessutom planerar tjejerna en kryssning i Caribean, och jag kommer förmodligen inte att kunna åka med! Inte för att jag lider brist på pengar(!?), utan för att jag förmodligen inte kan lämna landet...

Ge mig vita stränder, solkysst hud och heta dagar! Ah! Florida in my heart! ♥

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0