It´s going to fast!

Jag pratade med min värdfamilj igår angående mitt slut. Som jag har nämt tidigare så åker Natalina två veckor innan mig, och Marina en vecka. När Marina slutar så planerar de att dra till Florida.
Så igår frågade jag mina värdföräldrar ifall det gick att jag åker en vecka tidigare. De sa att de var tvugna att kolla med Jamie, när han slutar sina collegekurser. Den gamla au pairen som kommer, kan bara komma i två veckor.
Så, jag gjorde en deal med dem. Om jag kunde åka en vecka tidigare, så skulle jag jobba en extra vecka efter California turen. Jamie var ledig och tillgänglig, så nu ska jag förmodligen med tjejena till Florida den 16 maj, till LA den 20 maj, och spendera 16 dagar i Californien, Arizona och Nevada, åka tillbaka till Virginia den 6 juni och jobba den veckan, och åka hem efter den 13 juni eller något.
Det tråkiga är ju att jag kommer att missa Yasmins student :( Men vem vet, de kanske inte behöver mig den veckan och jag kan åka hem lagom till hennes student! :D Men det är som min mamma säger hela tiden, "Det är ditt år, din tid! Bry dig inte om vad som händer här hemma! Ha kul och passa på!" Så det tänker jag göra! Kan jag spendera 3 veckor med mina kompisar, som jag inte vet när och om jag kommer att träffa igen, så gör jag det! Får köpa en grym studentpresent istället ;)

Psst... Jag ska blondera mig igen ;)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumsan!

Kan inte annat än och hålla med ulrika.....ta vara på din tid i usa som du vill och kan - det är inte säkert den kommer igen - eller hur..... och hallå....vad gör det om du missar hennes student??? och har du tur så slipper du den veckan....nä rebecka satsa på hur DU vill ha det....tänk.....herregud vad du får vara med om unge och att du vågat!!!!!!!! gör då den sista tiden där precis som du önskar eller iallafall så nära du kan komma din dröm..... den dagen du sätter din fot i sverige är det det livet du ska leva då och förhoppningsvis fått något sommarjobb och kanske kommit in på någon skola du vill gå på.... det blir bra så länge du går på din egen magkänsla och det du vill..........kramis på dig.....

2011-01-08 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0