i ♥ us 3!

Idag var ingen rolig dag. Snö snö snö. Jag var inte ute på hela dagen, förrens Randy frågade om jag ville hjälpa till att skyffla snö! Ja, bra med motion sa jag, och efter att ha skottat våran uppfart, två grannars uppfarter och en halv trottoar, så klampade jag in i huset lagom svettig och varm.
Ingen av oss kunde ju köra idag, så jag, Marina och Natalina körde på ett skype konferenssamtal! Vad gjorde man förr när man inte kunde ringa varandra?
Fyra timmar senare bestämmer vi oss för att det är dax att sova! Efter en massa samtal, skratt och skumma facebooks stautsar, så slutade vi vårat samtal med ett löfte om en bomshell med 2 koppar mjölk, nysnö och vaniljkrydda.
God natt allihopa, jag vet att ni börjar att gå upp nu, men för mig så är det dax att sova.
Miss my girrrlsss! ♥

PS! Vi bokade ju våra flygbiljetter idag! DC till Miami, Miami till LA och LA till DC! Och så hyra bil och köra ner till Key West! :D Happyface på detta!


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0