I´m proud of myself!

Vad gjorde jag nu då? Åkte jag på festen? Stannade jag hemma och pluggade? Nej, faktiskt inte. Till båda. Jag beslutade mig för att inte gå på festen och satt i mjukisdräkt hela dagen. På eftermiddagen fick jag ett sms av Sofia, som undrade om jag ville till malet med henne. Jag kände att jag behövde plugga lite till, så vi bestämde för att mötas runt sju. Så jag körde dit, spenderade lite pengar, liiite pengar! Köpte tre saker som var rätt billiga. Örhängen, diadem och en party väska.
Sen käkade vi på Taco Bell och letade efter klänningar i hundra olika affärer. Inte en ändå! Va? Vad är det för BS? Sofia fyller nämligen 21 på lördag, och firar detta med att åka till NYC och gå ut och festa. Jag fick inte följa med, eftersom jag inte är 21. Men det gör inget, jag ska på Baltimore klass ändå.
Tillslut så gick vi till Macys, där vi hittade en del snygga klänningar. Men då de stängde, han vi inte prova. Och det bästa var nog när vi gick ut från Macys, för att gå mot utgången där vi parkerade, för vi gick förbi en choklad affär, där en kille stod med ett fat chokladdoppade jordgubbar! Han frågade om vi ville ha, eftersom han annars bara skulle slänga dem. Num num num!
Nu är jag hemma, klockan är 20 i tolv och jag ska snart sova. Pigg och glad (nåja) för studier imorgon. Oh, jag skickade in ett uppdrag idag! Jag räknade ut, att om jag skickar in ett om dagen, så är allt inskickat tills på torsdag! 2 uppdrag är redan påbörjade idag, och jag tänkte börja imorgon med att läsa hela sista studieguiden till Naturkunskapen, så det är gjort, och sedan bara köra på :)
God natt på er!




//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0