Helgen är tyvärr över om ett par timmar


Hej! Jag lever och mår bra. Jag har haft en underart soft helg med massor av skratt och roligheter. Dessutom har jag blivit blond(are).
Igår så drog vi in till DC och gick runder. Jätte mysig stad! Älskar den! Fast det hade kunnat varit lite varmare. Dessutom var jag knäpp och tog inte min vinterjacka, så jag fick väl skylla mig själv när jag frös emellanåt. Lyckan var ju att vi inte gick monument turen. VI gick mot the Capitol istället, och runder i stan. Jag ska visa er en bild på vem vi mötte där med!
Nej, nu ska jag fixa mina naglar, jag och Natalna köpte ett sådant "göra själv" manikyr, sån där gel man sätter på naglarna. Kan väl säga så här att efter att ha lyckats limma fast mig i migsjälv, klippt och filat som en galning och hållt på i 3 timmar så blev naglarna ändå inte lika snygga som hos en salong. Men, det var första gången!





//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0