Grattis Sandra! :D

Grattis till Sandra! Som fyller 20 år idag! Även grattis till min hostmamma Sandra, som fyller lite mer än 20 idag ;)
   Självklart så ringde jag upp min lilla kompis hemma i Svergie, och hon blev så glad! Vi pratade en timme, kasnke, och det kostade mig ca 70 svenska kronor. Ah, jag älsakr skype! :D Världen blir så mycket mindra och Sverige känns inte så långt borta, när man kan ringa och maila varandra varje dag :)
Och lyckliga jag kommer förmodligen att ha två kommande au pairer att hälsa på inom en framtid efter att jag kommit tillbax till Sverige, för både Sandra och Bettina vill åka hit :P Yey me!

Ha en bra dag/kväll! Själv kommer min kväll om några timmar, och jag har något rikigt häftig planerat, någonting som jag aldrig har provat förut, men som jag verkligen ser fram emot att prova ;) En hint, det har någonting att göra med mat...
Later dudes!


Sandra och jag, Någon gång under gymnasietiden :)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0