GOTT NYTT ÅR!

GOTT NYTT ÅR! :D Jag är inte ett dugg taggad eller någonting alls för denna kväll, sorgligt nog! Det blir inget röjparty, men ut ur huset ska jag i alla fall. MEN jag ska ju faktsikt till New York imorgon, så det är lite därför som jag tar det lugnt ikväll :)
Jag ringde och grattade Jessica idag, som fyller 20, (Grattis till Jessica!) då blev hon jätte glad! Och började gråta! En stund senare stod det på Facebook att den bästa presenten idag var när jag ringde, hehe.
Efter det så ringde jag Sandra. Hon började gråta hon med! Hon fyllde dock inte år! Men hon berättade att hon hade klarat sitt körkort! :D Så grattis till henne!
Och sen så ringde jag till Filippa. Hon blev överraskad och glad, men bröjade inte gråta, hehe. Men sånt är ju alltid kul! Några som jag inte har snackat med mer än chat och mail, och så ringer man. Det är så roligt :)

Nej, dax att dra! :D Hm, nu vet jag varför jag inte är så taggad! Inga fyrverkerier :(

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0