Give some, tiny, little snow please!

Jag såg på nyheterna att det ska komma snö över helgen. Jag hoppas inte på tokmycket snö, men lite kan ju alltid vara mysigt! Om det nu kommer tillräkligt med snö, så tänker jag försöka locka tjejerna till att dra och åka skidor. Min familj i Sverige är just nu på skidsemester i Norge, och jag är lite avundsjuk! Det är jätte roligt, och jag saknar det! Vi skåningar kan visst åka skidor, bara så ni vet ;)
I alla fall, så en dagsutflykt till något knatteberg hade ju aldrig varit fel. Dessutom kanske mina Tyska/Swesiska/Österrikiska kompisar kan ta och lära mig snowboard. Eller, en dag är kanske lite lite, så skidor kommer nog att få duga.

Nyår 08/09 hemma i Svenska fjällen.
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0