Filmkväll igen

Just nu så har vi filmkväll hemma hos mig. Jag och Bettina tänkte bara sega idag, sen så ringde Marina och hon, Elisa, Sarah och Natalina kom över. Vi kollade på en knäpp, British actionkomedi. Haha! Den var faktiskt rätt rolig!
Nu sitter vi och kollar på Superhero movie, vilken jag tycker är rätt dålig. Men jaja, tjejerna ville kolla på den!
Haha, fast... vi skrattar en del ändå ;)
Dessutom har jag fått en pengarsparar plan av Natalina, så jag vet att jag kommer att lyckas spara pengar :)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kan inte tänka dig att dela med dig av pengarsparar-planen till mig med? :)

2011-01-03 @ 04:51:46
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0