Filmer

Jahap då har man sett Narnia filmen för andra gången då! Men den var lika bra som första gången! Faktiskt, så gillar jag nog bättre att se filmer andra gången! På något sätt tycker jag att det är roligare att veta vad som händer, gäller dock inte skräckfilmer, det färlorar ju lixom själva poängen ;) Men ja, speciellt när man har läst böckerna som gjorts till filmer, andra gången är man ju mera berädd på hur kasst kopierad filmen är etc.
Vi åkte ju som sagt med Anton, Nigel, Cristina och Sarorna. När filmen var över, så stod v utanför och frös. Ja, jag hade min nya, varma jacka, så jag frös inte så mycket! Men jag tyckte så synd om Bettina som verkade ha kul med mina kompisar, så jag sa åt henne att åka med Anton, Nigel och Sara hem till Anton om hon ville. Jag menar, hon har ju inte dirket något korkat utegångsförbud! Så nu sitter jag här hemma själv. Och bloggar, i min ensamhet...

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0