Dystra, regninga, gråa dag

Det hagelregnar ute, alltså en blandning av regn och hagel. Tråkdag! Och jag har inget roligt att berätta om. Blir väl så dessa dystra vinterdagar då himlen är grå och skolorna är stängde, för att det var lite is på vägarna klockan 6 imorse.
Ikväll kommer jag att boka mina flygbiljetter, äntligen! Och när jag med säkerhet har fått mina biljetter runt arerika, så ska jag fylla i datumen då jag vill åka hem. Men hjälp mig, ska jag åka i början av veckan, eller i slutet av veckan? Hm, jag tror att jag ska välja en måndag, tisdag och onsdag? Usch. Jag ser verkligen inte fram emot att flyga över Atlanten helt själv! Förhoppnings vis så kommer jag att få någorlunda bra mellanlandning. Dessutom ser jag fram emot att teckna ett abonemang och köpa en ny mobiltelefon. Inte för att den som jag har är dålig, men efter allas tuch telefoner och liknande, så har jag blivit sugen på en telefon med lite mer än sms och ringfunktion :)

Det är under sådana här dagar då det är trevligt att sitta och minnas tillbaka till de roliga, good old days! Sommartider, kompisäventyr och skratthysterier!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0