Detta spotify och dregglande!

För att inte ha varit ett dugg insatt i Svenska Idol, till att läsa om denne Jay Smith med den gudomliga rösten på facebook, från att få besök från Sverige, med hela skivan i sin spotify, slutar vi med en sjungande, rockande Rebecca som älskar "Like a prayer", "Black wedding" och de andra låtarna!
Men det slutar inte här, neeeej då! Rebeccas Spotify slutade fungera! För ni vet, Spotify har inte kommit till staterna än, så man kan bara ha det här i ca en vecka, som en resegrej, sen kommer det en not om att man inte är i rätt land, och slutligen så spärras låtarna. För att spotify ska fungera igen, måste min kära lillasyster logga in, men eftersom hon sitter med en stukad arm i Norge, blir även det fel land!
Nu väntar jag tills morgondagen, då förhoppningsvis min lilla mammi ser mitt fina mail med inloggnings uppgifter, så att hon kan logga in och Svenska ner mitt spotify igen! :)
Nej, dax att åka och dreggla lite över Prins Caspian igen! 3D bio, jag har en gratisbiljett, med Bettina, Anton och Nigel. Resten är väl panka eller svettas på gym.

During the time, enjoy some pics of my lazy cat! DAVE!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker Jay har Kurt Cobain komplex. Han förstör även en av Nirvanas bästa låtar, Heart-shaped box. Så fyy på honom! Sen har han ett slött ansikte. :P

2011-01-04 @ 02:44:30
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Rebecca Svarar

Haha ja nu har ju jag bara hört 3 av hans låtar ;)Och inte sett honom själv! :P men du har kanske rätt ;)

2011-01-04 @ 05:42:17
Postat av: Mamma

Nu har jag loggat in på spotify:från sverige.

2011-01-04 @ 11:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0