Au pair möte

Igår kväll så fick jag jobba hela kvällen. Klockan elva kom de hem. Men jag klagade inte, jag tog tjejerna till malet, där vi gick runder i affärer, gjorde manikyr och käkade glass. Riktigt trevligt faktiskt :)
Jag köpte lite smink i MAC affären, så medan jag fick lite hjälp där i affären, så gick Ashley, Morgan, Anna och Lissie runder och provade ögonskuggor, rouger etc. Jag fick först lite panik, men de som jobbade skrattade bara och sa att det var ingen fara, de verkade ju ha roligt!
Idag så hade vi ett au pair möte. Vi fick måla "pottery". Nu vet jag inte riktigt vad det är, men porslinsgrejer tror jag att det är. Det var i alla fall olika koppar, figurer och askar, som man kunde välja mellan, och sedan måla. Jag tog en ko, fråga mig inte varför, men den var söt.

Grejerna ska in i en ugn, eller torka eller något, i en vecka. Så färgerna kommer att se fina ut när den är klar! :D



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lina

awwe ! vilken söt liten kossa ^^

Du måste fota sen hur den blir när den varit i ugnen och de ?:D

2011-01-10 @ 16:05:13
URL: http://www.linabegood.blogspot.com
Postat av: Rebecca Svarar

Lina: Ja självklart kommer jag att lägga upp en bild när kossan är klar och jag får tillbaka den :)

2011-01-10 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0