1 januari

Nämen tjena! Hur har det nya året börjat för er? Min början var rätt snurrig, stressigt, kaotiskt och konstigt och jätte roligt! :D Vill ni höra? Ja, det vill ni! Annars kan ni sluta läsa ;)
  Igår drog jag, Bettina och Sarah hem till Anton, medan de andra tjejerna drog ut på en nattklubb. Killarna hade precis käkat, så vi åt lite vi med. (Glöm nu inte detta! Det var phillopinomat plus en korvgryet!)
Sen festade vi, räknade ner live till Bolldroppet i NYC och drack champange! Jag körde, så jag blev bara nedsrprutad och drack en klump.
Sov ynka tre timmar och upp för att dra till NYC.
Bettina börjar med att kräkas, sen kommer vi tillslut iväg, utan frukost. Jag börjar med må dåligt, eller sämre. Vi missar tåget vi skulle med, tvingas vänta i 15 extra minuter. Tror att vi ska missa bussen, hinner med bussen med 2 minuter till godo!
Jag spyr på bussen! KORV kommer upp! Matförgiftning? Ja, pinsamt var det! Lycka att jag hade skrynklat ner några extra plastpåsar åt Bettina, utifall att liksom.  
I alla fall så ville B till Empier statebuilding när vi kom fram. Där spenderade vi 3 timmar! 2 av dem i kö...
Sen vandrade vi runder på New Yorks gator, kollade på julbeslysning, shoppade lite och sånt där. Sen letade vi oss tillbaka mot bussen, köpe ett McDonaldsmeal, noter: Första gången vi käkar på hela dagen, och åkte hem.
Ja, det var en mycket trevlig dag! Förutom starten ;) Nu ska jag duscha och sova! Gosh så trööööt jag ääär!

Lägger upp bilder imorgon :)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Året har börjat bra här. Är hos Håkan. Du ska nog inte åka fler gånger till NY, du blir ju bara sjuk så fort du tänker tanken........

Men kul det gick bra och ni hade trevligt.

Kram och hälsa Bettina.

2011-01-02 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0