What´s my name?

Jag vet inte vad jag heter, tydligen. Jag har nämligen två namn, ett mellan namn och ett förnamn, precis som de flesta. Mitt mellannamn är Greta, eller egentligen inte. Mitt mellannamn är Rebecca, för jag heter Greta Rebecca.
Men när jag skulle boka min flygbiljett till Miami, LA och tillbaka till DC, så stod det ju förnamn, mellannamn och efternamn. Så jag fyllde i Rebecca på mitt förnamn osv. Så nu står det så snyggt på min flygbiljett Rebecca, Greta Höwing, och i mitt pass och ID kort Greta Rebecca Höwing.
Ja, det var ju bara till att ringa bolaget jag bokade hos. Jag bokade mina biljetter på cheapair.com, och han som jag pratade med och förklarade att jag fått mina namn fel sa "Oh shit", så det lät ju lovande. Men han lovade att imorgon, eftersom jag ringde vid åtta tiden, så skulle han ringa till flygbolagen och kolla hur det går till. Kanske behöver jag betala någon summa, kanske inte. Förhoppningsvis inte.
Randy och Sandi gjorde samma fel, då jag sagt till dem ca 5 ggr att det står Greta Rebecca på mina ID handlingar, så skriver dom ändå i Rebecca Greta på biljettbokningen till Las Vegas. Aja, de fick det ändrat. Så nu hoppas jag bara på bra svar imorgon :) Håll tummarna för korkade mig! Jag har inte lust att betala en ny flygbiljett!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller tummarna. Ursäkta om jag inte ville prata i natt när du ringde..... :)Men jag hoppas det går bra nu. Kram

2011-02-03 @ 10:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0