Welcome to Miami

Efter en hopplöst tråkig dag ska jag nu sova. Jag inser att det inte händer så mycket, och det blir därför inte så mycket att skriva om i bloggen, jag måste nämligen spara lite pengar. Men i alla fall så måste jag erkänna att jag (förmodligen som alla andra) älskar Spotify och jag sitter och spelar låtar, Som California och Miami låtarna och drömmer mig bort mot Miami, Key West och Californien. Men vad säger ni? Hade ni tagit med er datorn? Eller lämnat den hemma?

Är det inte häftig hur de har byggt en jäkla motorväg genom alla öarna ner mot den södraste ön, Key West? Och att vi har bestämt oss för att hyra en bil och köra ner genom alla öarna och ca 10 km över bara havet? Sjukt! Det ska ta ca 3 timmar från Miami ner till Key West.  Jätte roligt! Jag längtar! Och ja! Jag kommer att tjata om det ett tag, för helt ärligt, just nu är det rätt segt här. Februari kan gärna skynda på sig lite, tills den 27 sådär, då det är dax för Bon Jovi! :D


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh ,vad häärligt ! jag vill med, sjukt sugen på att åka utomlands !

Men tre timmar på den sträckan de blir nog liiite tjattigt endå :P haha

2011-02-08 @ 15:02:48
URL: http://www.linabegood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0