Uppdate

Uppdate från förra inlägget:
De ringde tillbaka idag och sa att Airtran hade ändrat namnet, men att de andra två flygbolagen som jag flyger med inte kunde ändra namnet. Jag ska alltså åka till flygplatsen i väldigt god tid, ifall det skulle vara några problem, och så fixas det på plats, kanske. Sen ringde jag till AmericanAirlines och för att själv prata med dem. Jag väntar i kö i 40 minuter, sen svarar en kvinna och säger att om båda mina namn är med, fast i fel ordning, så ska inte det göra någonting.
Jaha, tänker jag, det låter ju bra! Sen försöker jag att ringa Continental Air för att höra med dem, men de svarade inte eller var stängde för idag eller något. Så jag antar att jag ringde dem senare. Mitt flyg med Continental är nog det viktigaste, eftersom det är flyget som går från Miami till LA, och jag måste verkligen komma till LA, då jag ska börja min SunTreck tour dagen efter. Men jag tänker såhär, att om det skulle kludda ihop sig, så är ju flygstolen ledig, så jag borde väl bara kunna köpa om flygstolen och betala en massa extra pengar om det nu skulle vara så? Dessutom hoppas jag i så fall att jag har ett par schysta föräldrar som ställer upp och lånar mig dessa extra pengar om det nu skulle bli besvärligt...
Shit, nu hoppas hoppas jag att jag får ett sommarjobb! Det är så mycket jag måste ha pengar till, så det vore väldigt tråkigt om jag inte får något :( Jag har iaf sökt, när vet man om man får jobb eller inte? Haha, vore ju lite tråkigt för mina föräldrar och för mig och jag inte får något!



//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0