Super Bowl

Idag var det den stora dagen, förmodligen den mest betydelsefulla dagen på hela året i USA, nämligen Super Bowl!
Dagen spenderades med mina tjejor Natalina och Marina, hemma i Marinas källare där vi satt och kollade på matchen. Alla våra kompisar var förmodligen på House of Wings baren, men vi hade absolut ingen lust att dra dit, så vi satt och festade till det för oss själva hemma hos Marina.
Anledningen till att vi tre icke fotballs fans kollade på matchen var på grund av reklamerna. Det är förmodligen de dyraste 30 sekunderna någonsin, och jag tror att 30 sekunder reklamtid kostar runt 1 miljon under Super Bowl... Och här snackar vi dollar, så runt 7,5 svenska miljoner kanske? Självklart är dessa reklamer lite mer genomtänkta och speciella, förmodligen de roligaste reklamerna jag någonsin sett! Jag fick sådan lust att köra och köpa Bud Light, Coca Cola, De där ostchipsen, en ford etc. Haha! :P
Dessutom uppträde Black Eye Pece, och jag vet inte om det var något fel på ljudet eller om de bara är kassa live, men jag föredrar nog studioverisionen ;)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0