Starrrrbuuuucksssss!

Igår blev det minsan premiär för Starbucks! Eller nåja, att sitt och hänga utanför Starbucks tills det var dax att dra hemmåt igen. Det var som sagt riktigt varmt och härligt igår, även på kvällen, lite kyligare bara. Jacka var okey.
Idag ska det vara varmt igen, men sen ska temperaturen tydligen ner mot 10... Nåja, det är ju trotsa allt februari ;)
Dessutom vart vi på Target, där jag fick en klump i magen då Marina köpte tandkräm, och jag föreslog att ta ett dubbelpaket, ni vet, ta två betala för en? Och hon sa att hon inte skulle använda upp allt det. Fattar ni? Jag behöver snart en ny tandkrämstub jag med, och när den är slut ska jag förmodliigen hem! Blandade känslor, blandade känslor! Nej, det är minsan 20 dagar tills jag är 21 och 19 till New Orleans! Positivt tänkande!



Bild från i höstas.
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Pilvi

I get that toothpaste feeling sometime too. Sitting in movietheater and se trailer ''may 20'' first im we have to see that and then I realise that shit im not here anymore and then I am thinking im gonna see the movie with my mom or something :D makes me sad, not the fact that im going Finland, just the fact I am leaving here. =(

2011-02-18 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0