Presidents day

Idag har det varit Presidents Day, vilket är en dag för att fira alla presidenter. Så skolorna var stängda. Detta firade vi med att åka till Skate´N Fun zoon, ett skateställe i Manassas. Ashley och hennes kompis kunde inte komma överrens om de skulle se bio eller skata, så jag föreslog att vi skulle göra båda, eftersom kompisens pappa gav oss 2 fribiljetter till bion.
Så först blev det skating och sedan såg vi Gnomio och Juliet, den filmen om trädgårstomtarna. Den var smågullig och lite smårolig, helt okey. Ingen film jag känner att jag måste se igen dock.
Just nu så isregnar det ute, nej inte hagel, is! Alltså, fruset regn? Känns väldigt sorgligt, då det var 20 grader i torsdags och fredags, vad hände liksom? Nåja, solen är nog på väg snart igen, och jag hoppas att de 2 cm snö som ska komma inatt försvinner lika fort som de kom!


 En bild från november 09 då jag och Nina kände för att vara lite extra fina när vi åkte rullor. Ser ni min knallrosa ögonskugga? Inte? Jag lovar, den är där!


 Här är en annan bild, lite sådär innan vi ska åka hem och har svettats bort halva sminket ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh jag vill också åka och åka rullskridskor! Det måste jag göra innan jag åker hem.

2011-02-22 @ 04:50:41
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0