Pilvis B-Day

Idag firade vi Pilvis födelsedag :) Och jag är så stolt över mig själv, för vi gick nämligen till Cold Stone, glassbaren med supergod glass. Och gissa vad? Jag köpte ingen! Gah! Det var tufft, men vad stolt jag är över migsjälv! :D
Nej, nu ska inte detta bli en sådan "Jag ska gå ner i viktblogg", men eftersom detta är en slags dagboksblogg så blir det väl lite tjat om det ändå?
En annan sak då, Flyg och hotell bokat för Las Vegas med min värdfamilj i april!
Dessutom hoppas jag på att jag får sommarjobb, så att jag kan åka till Österrike på en musikfestival den 18 - 20 augusti! :D Jag, Marina och Natalina pratar liksom en hel del om det, och de verkar rätt kul faktiskt. Jag, mina två kompisar från Österrike och Sweitz och så en massa tysk musik och en massa tysktalande människor! Jag kommer att känna mig sooo out of place! Den som vill får jätte gärna följa med som mitt svenska sällskap ;) Så slipper jag flyga dit själv oxå!
God natt


Carin och Pilvi
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Vad roligt resan till LV är bokad. När åker ni? Och när kommer ni tillbaka.

2011-02-02 @ 11:52:43
Postat av: Pilvi

I look so awesome!!

2011-02-02 @ 14:48:25
Postat av: Sofia

Vad heter festivalen? Så jag kan kan kolla upp den. ;)

2011-02-02 @ 17:29:39
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0