Nedräkning pågår!

Igår vad jag och Sarah duktiga och åkte till gymmet på kvällen. Det hade ju snöat lite, så det var kod röd och skolorna var stängda. Fråga mig inte varför de stänger skolorna hela dagen, i stället för att bara öppna dem 2 timmar senare, men jag antar att de har för många snödagar i överskott, så de känner väl att lite sovmorgnar är på sin plats.
Nåja, efter gymmet fungerade inte mitt internet på datorn, så jag bestämde mig för att vara duktig och gå och lägga mig tidigt. Dock väcktes jag av ett sms halv ett, från Natalina, som skrev att om exakt 11 veckor eller 77 dagar så börjar hon på sin resemånad, och att jag och Marina börjar 3 dagar senare. Alltså, om 80 dagar sitter jag på ett flygplan mot Miami! Nej, jag har redan suttit på planet och befinner mig förmodligen på bilupphämtning, eller taxi påväg mot vårat hotell, vilket som. 80 dagar! Vad är det? 2,5 månader? Hjälp! NU går det verkligen undan och nedåt!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0